از بادمجان امروز در مشهد برای رفع کبودی زیر چشم استفاده نمایید

بادمجان امروز در مشهد مانند گوجه فرنگی، سیب زمینی و فلفل از خانواده شب بو است.

ممکن است تعجب کنید که بادمجان از نظر گیاه شناسی به عنوان توت طبقه بندی می شود. این توت خاص حاوی دانه های کوچک و نرم متعددی است و دارای گوشت سفید با بافت گوشتی است.

انواع مختلفی دارد که از نظر شکل (گرد یا لاغر)، اندازه (کوچک یا بلند) و رنگ (نیلی یا سفید) متمایز است. طعم تلخ بادمجان به دلیل ترکیب آلکالوئیدهای نیکوتینوئیدی آن است.

بادمجان

اعتقاد بر این است که بادمجان از شبه قاره هند سرچشمه گرفته است.

در حال حاضر در مناطق گرمسیری، نیمه گرمسیری و معتدل کشت می شود و به عنوان بخشی از غذاهای فرهنگی مختلف در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد. نام بادمجان، همانطور که معمولا می دانیم، نامی است که در آمریکای شمالی و استرالیا استفاده می شود.

به همین سبزی در انگلیسی و فرانسوی بریتانیایی بادمجان و در جنوب آسیا، آسیای جنوب شرقی و آفریقای جنوبی برنجال گفته می شود.

فواید شگفت انگیز بادمجان برای سلامتی در درجه اول به دلیل محتوای ویتامین، مواد معدنی و مواد مغذی آن است.

کمبود آهن منجر به کم خونی می شود که با سردرد، میگرن، خستگی، ضعف، افسردگی و اختلال در عملکرد شناختی مشخص می شود. بادمجان مقدار مناسبی آهن در میوه های گوشتی خود برای مبارزه با کم خونی فراهم می کند.

علاوه بر این، بادمجان منبع غذایی خوبی از مس است که یکی دیگر از مواد معدنی ضروری برای سنتز گلبول های قرمز خون است. خوردن بادمجان دو ماده معدنی ضروری برای داشتن گلبول های قرمز سالم در رگ های شما را فراهم می کند.

افراد کاهش احساس خستگی یا استرس و افزایش انرژی و قدرت را گزارش کردند.