استفاده از خمیر دندان میسویک توتال 8 برای کودکان زیر 3 سال ممنوع!!

خمیردندان های حاوی فلوراید رایج ترین خمیردندان های موجود در بازار هستند و برای رفاه کل خانواده بسیار مناسب هستند از بزرگسالان گرفته تا کودکان.

فلوراید یک ماده معدنی است که در حفره دهان برای جلوگیری از ایجاد پوسیدگی و محافظت از دندان در برابر خطر تشکیل لکه و تارتار، مینای دندان را تقویت می کند و در کل اگر به مقدار مناسب مصرف شود معتبر است.

خمیر دندان میسویک توتال 8 نیز در محتویات کافی به اندازه کافی فلوراید دارد.

برای حفظ بهداشت عمومی دندان و تمیز و سالم نگه داشتن دندان های شما برای مدت طولانی تری متحد است.

درصد فلوراید موجود در خمیردندان نباید از مقادیر توصیه شده تجاوز کند زیرا مقدار بیش از حد آن می تواند به سیستم عصبی آسیب برساند.

اثر محافظتی و پیشگیرانه فلوئور در برابر پوسیدگی در حال حاضر به رسمیت شناخته شده و به اثبات رسیده است.

به همین دلیل ماده اصلی اکثر خمیردندان ها است زیرا بر روی سطحی ترین لایه های مینا اثر می گذارد و با تسریع روند معدنی سازی، مقاومت مینای دندان را افزایش می دهد.

آیا تا به حال فکر کرده اید که مزایای اصلی استفاده از خمیردندان های حاوی فلوراید چیست؟ بیایید با هم ببینیم چه زمانی توصیه می شود و دوزهای توصیه شده برای کودکان چقدر است.

مزایای اصلی خمیردندان حاوی فلوراید، اهمیت خمیردندان های حاوی فلوراید منحصر به فرد است.

این ماده معدنی از عفونت های حفره دهان جلوگیری می کند و نقش مهمی در پیشگیری از پوسیدگی دارد، پوسته پوسته شدن مینای دندان را کند می کند و در عین حال باعث شفافیت مجدد مینای دندان می شود.

این ماده به سطحی ترین لایه های مینا نفوذ می کند، به یون های کلسیم متصل می شود و هیدروکسی آپاتیت (یکی از مواد معدنی اصلی استخوان ها و دندان ها) را تشکیل می دهد.

به لطف فلوراید، مینای دندان قوی تر و در برابر تخریب ناشی از اسیدهای پلاک باکتریایی مقاوم تر است.