استفاده از سبد حصیری در تمرینات تیم ملی برزیل برای اولین بار

 

دوقلوسازی تکنیکی است که در آن دو یا چند بافنده دور پره ها بافته می شوند. وقتی پره ها را می شنویم، معمولاً به یک چرخ فکر می کنیم. به همین دلیل سبدهایی که با این تکنیک ساخته می شوند معمولا گرد هستند.

هنگام ایجاد این نوع سبد، یک بافنده جلوی اسپک می رود و دیگری پشت اسپک می رود. بافنده ها معمولاً در بین پره ها به صورت ضربدری یا به دور یکدیگر می پیچند، بنابراین نوع مواد مورد استفاده برای این سبدها باید انعطاف پذیر باشد، مانند پوست درخت سرو، نی یا ریشه.

توجه به جهت بافندگان در حین ساخت سبد بسیار مهم است تا مطمئن شوید که پیچش در کل سبد ثابت است. برای منحصربه‌فردتر کردن سبد، می‌توانید از دو بافنده رنگی مختلف برای ایجاد الگو استفاده کنید یا می‌توانید با تنظیم سفتی ردیف‌ها، تغییراتی در سبد ایجاد کنید.

کیت های سبد بافی برای خرید در دسترس شماست. اینها سبد بافی را هم برای مبتدیان و هم برای متخصصان آسان تر، زمان کمتر و ارزان تر می کند.

این کیت سبد بافی را در آمازون بررسی کنید.

بافتن یک سبد حصیری بستگی به اندازه سبد دارد.

سبدهای کوچک معمولاً در یک روز تکمیل می شوند، در حالی که سبدهای بزرگتر ممکن است یک یا دو هفته طول بکشد.

آیا یادگیری بافتن سبد چوبی سخت است؟ مانند هر چیز جدید، سبد بافی در ابتدا می تواند دشوار باشد. بهتر است از تکنیک‌های ساده‌تر شروع کنید و به آن‌ها تسلط پیدا کنید، سپس به سراغ تکنیک‌های سخت‌تر بروید. با ایجاد سبدهای بیشتر، این روند آسان تر می شود.

سبدبافی نیز ممکن است بیشتر طول بکشد. هرچه سبد پیچیده تر باشد، تکمیل آن بیشتر طول می کشد.

چگونه یک سبد گرد می بافید؟
برای سبدهای گرد، پایه سبد حصیری شبیه به قاب چرخ خواهد بود پره های خود را در مرکز علامت گذاری کنید، و آنها را در یک الگوی روی هم قرار دهید و در جهت عقربه های ساعت بچینید تا خطوط مرکزی برای ایجاد یک دایره در یک راستا قرار گیرند. سپس پره های پایه خود را به سمت بالا خم کنید و بافنده های خود را بین پره ها مطابق با سبک سبدی که می خواهید بسازید ببافید.

  • منابع:
  1. 4 Basket Weaving Techniques You Should Know
  • تبلیغات:
  1. پوشش مدارس با ورود شلوار جین تغییر می کند
  2. تنها یک قدم مانده تا قله آرزوها
  3. هنرمندان بزرگ با مجسمه دکوری سخن می گویند
  4. از بین بردن سرطان تنها با خوردن قهوه