با شوینده صورت لافارر چربی های اضافی صورت را از بین ببرید

پاک کننده های آرایش صورت و پاک کننده های صورت وجه اشتراک دارند که صورت شما را تمیز می کنند، پاک کننده صورت یک پاک کننده کف کننده است.

در حالی که لوسیون پاک کننده یا شیر پاک کننده یا به سادگی پاک کننده آرایش نامیده می شود ماهیت غیر کف کننده ای دارد و نباید شسته شود.

هم پاک کننده های آرایش و هم پاک کننده های صورت برای پاکسازی صورت شما از آلودگی ها، ناخالصی ها، چربی و غیره استفاده می شود.

یک پاک کننده آرایش مانند شوینده صورت لافارر، چربی اضافی، آرایش و ناخالصی های صورت شما را از بین می برد، اینها ناخالصی های محلول در روغن هستند.

آنها همچنین می توانند با یک محصول تمیز کننده پاک شوند، اما این لزوما 100٪ موثر نیست.

نقش یک پاک کننده صورت، از بین بردن عمقی ناخالصی ها و پاکسازی منافذ پوست، به دلیل خاصیت کف کنندگی آن است.

اگر آرایش شدید دارید یا در معرض گرد و غبار و آلودگی زیاد قرار گرفته اید، توصیه می شود قبل از استفاده از پاک کننده صورت از پاک کننده آرایش استفاده کنید.

بستگی به برنامه روزانه شما دارد، به عنوان مثال، می‌توانید صبح‌ها و به محض اینکه از سر کار به خانه می‌رسید، از یک شوینده صورت کف‌دار استفاده کنید.

اما اگر در مسیر خانه با ترافیک و آلودگی مقابله کرده اید، ابتدا از پاک کننده آرایش و سپس پاک کننده صورت استفاده کنید.

یکی دیگر از روش های رایج برای استفاده از لوسیون پاک کننده این است که از آن در اواخر شب، درست قبل از رفتن به رختخواب استفاده کنید، به طوری که صورت شما در هنگام خواب عاری از آلودگی باشد.

پاک‌کننده‌های آرایش را می‌توان به عنوان اولین قدم در آرایش نیز استفاده کرد، زیرا صورت را مرطوب می‌کنند و به آرامی آن را تمیز می‌کنند.