با لباس آتش نشانی بچه گانه دندان هایی سفید داشته باشید

پوشیدن لباس مناسب و لباس آتش نشانی بچه گانه بخش مهمی از کار آتش نشان است زیرا تفاوت بین این که آیا آنها می توانند مردم را نجات دهند یا نه، ایجاد می کند.

نام رسمی تجهیزات آتش نشانی، تجهیزات حفاظت فردی (PPE) است که شامل لباس های ضد حریق، دستکش، چکمه، کلاه ایمنی، دستگاه تنفس و سیستم ایمنی هشدار شخصی است.

(PASS) معمولاً به وسایل جانبی یا انباری گفته می شود.

اما زمانی بود که آتش‌نشانان نمی‌توانستند با خیال راحت وارد یک ساختمان در حال سوختن شوند، زیرا تجهیزات لازم را نداشتند، بنابراین ما در حال بررسی چگونگی تکامل PPE در طول زمان هستیم.

سال های اول
در اصل، آتش نشانان فاقد تجهیزات تخصصی برای ورود به ساختمان ها بودند و بسیاری از آتش سوزی ها در خارج از یک سازه مقابله می کردند. اولین نوع دنده از پشم ساخته می شد زیرا می توانست از آتش نشانان در برابر گرما و سرما محافظت کند.

لاستیک نیز نقش مهمی ایفا کرد، زیرا مواد روی کت پوشیده می شد تا یک لایه محافظ دیگر ایجاد کند. آتش نشانان همچنین چکمه های لاستیکی می پوشیدند زیرا پاهای آنها را خشک می کرد.

اولین کلاه ایمنی از چرم ساخته شد و یک آمریکایی به نام Jacobus Turck به عنوان ایجاد کننده اصلی آن در سال 1740 اعتبار دارد. تغییر “مدرن” به هنری Gratacap نسبت داده می شود که نسخه خود را بین سال های 1821 و 1836 توسعه داد.

کلاه گنبدی شکل دارای یک کلاه ایمنی است. سپر جلو و طراحی تقویت شده.

تغییرات دیگری نیز وجود داشت، مانند «آب و هوای شاد» که توسط آتش نشانان بریتانیایی در دوران ویکتوریا می پوشیدند. این کلاه در سال 1868 جایگزین کلاه چرمی شد.