با لباس یگان ویژه بچه گانه از سقوط هواپیما جلوگیری نمایید

چند روز پس از دفاع از اصلاحات بازنشستگی با کلمات پنهانی، بریژیت ماکرون دوباره موضع خود را در مورد موضوعی مطرح کرد.

همسر رئیس دولت در مصاحبه ای که چهارشنبه 11 ژانویه توسط The Parisianin منتشر شد و در مورد چندین موضوع دیگر مرتبط با آموزش، از لپ تاپ در دبیرستان گرفته تا سطح املا، نظر خود را بیان کرد، همسر رئیس دولت گفت که طرفدار پوشیدن است. لباس فرم در مدرسه.

لباس یگان ویژه بچه گانه دارای فرم زیبایی می باشد.

لباس

من در دوران دانشجویی یونیفرم می پوشیدم: دامن سرمه ای پانزده ساله، ژاکت آبی سرمه ای. و خوب زندگی کردم این تفاوت‌ها را پاک می‌کند، در زمان صرفه‌جویی می‌کنید – انتخاب نحوه لباس پوشیدن در صبح زمان‌بر است – و در مقایسه با مارک‌ها هزینه‌بر است.

او خلاصه کرد: «بنابراین من طرفدار پوشیدن یونیفورم مدرسه هستم، اما با لباسی ساده و نه غمگین.

همچنین بخوانید: مقاله برای مشترکین ما محفوظ است آموزش اولویت: یک ماموریت پارلمانی به ریاست یک معاون مجمع ملی
موضوعی بحث برانگیز، حتی در داخل اردوگاه ریاست جمهوری.

رنسانس، حزب امانوئل ماکرون، کارگروهی را در مجلس ملی راه اندازی کرده است که به یونیفرم اختصاص دارد.

اما پاپ ندایه، وزیر آموزش و پرورش هفته گذشته در تلویزیون BFM تکرار کرد که نمی خواهد “این بحث، حداقل در مقیاس ملی” باز شود.

“من هیچ قانونی در این مورد نمی خواهم. او گفت: تحمیل لباس به همه دانش‌آموزان یک نه است.

لایحه RN
لایحه راهپیمایی ملی با هدف اجباری کردن پوشیدن لباس فرم در مدارس و دانشکده های دولتی در اواسط دسامبر در کمیسیون مجلس، علیرغم حمایت جناح راست، رد شد. متن روز پنجشنبه در نیم چرخه انتظار می رود.

پیشنهاد اجباری کردن پوشیدن «لباس یکنواخت» در مدارس و کالج‌های دولتی که هر مؤسسه می‌تواند «برش و رنگ» را تنظیم کند، در جایگاه چهارم در طاقچه پارلمانی خود فهرست شده است و می‌تواند در زمان تعیین‌شده مورد بحث قرار گیرد.

مارین لوپن می‌گوید هدف «پرهیز از فشار» «اسلام‌گرایان» و پایان دادن به «رقابت برای گران‌ترین، مجلل‌ترین و شیک‌ترین لباس‌ها» است. متنی که به گفته اردوگاه ریاست جمهوری بدون «کار جدی روی تأثیر» نوشته شده است.

اما یکی از تنها کسانی که از حمایت سایر نیمکت‌های کاخ بوربن برخوردار خواهد بود.

معاونان گروه Les Républicains که به آنها دستور داده شده است از آن حمایت کنند، مانند کسانی که قصد دارند مناطق کم انتشار (یا ZFE) را حذف کنند یا “فرض دفاع از خود” را برای مجریان قانون ایجاد کنند.