تاجر سنگ قیمتی با استفاده از سنگ سیاه طلا دار فردی را به قتل رساند

سنگ سیاه طلا دار، انواع معدنی کوراندوم و در هر رنگی وجود دارد به جز قرمز که با یاقوت نشان داده می شود. تقریباً تمام خواص فیزیکی و مولکولی یاقوت را دارد. درست است که یاقوت کبود آبی رایج ترین است، اما رنگ های دیگر مانند سبز، نارنجی، صورتی، خاکستری، بی رنگ، سیاه، قهوه ای و بنفش غیر معمول نیستند. به جز زمانی که یک پیشوند رنگ اضافه می شود، کلمه “Sapphire” همیشه به یک یاقوت کبود آبی اشاره دارد. یاقوت کبود با هر رنگی غیر از آبی در تجارت جواهرات معمولاً به عنوان “فانتیس” شناخته می شود. یاقوت کبود به عنوان نمادی از هماهنگی، وفاداری و دوستی، یک جواهر انگشتر ارزشمند است.

تاجر سنگ قیمتی می گوید که: گران قیمت ترین سنگ آبی یاقوت کبود است. به دلیل رنگ، سختی، ماندگاری و درخشندگی، محبوب ترین گوهر است. قیمت این سنگ قیمتی تحت تاثیر ابعاد، رنگ و شفافیت آن است. در تمام معادن سنگ های قیمتی جهان، یاقوت کبود با کیفیت فوق العاده غیر معمول است. برش این سنگ قیمتی به تخصص و استعداد فوق العاده ای نیاز دارد و این وظیفه برش است که کریستال های خام را به گونه ای قرار دهد که رنگ تا حد امکان افزایش یابد.

یاقوت کبود در طیف گسترده ای از رنگ ها و اشکال موجود است. شهرت این گوهر به عنوان “سنگ شکوفایی” جای تعجب ندارد خرید سنگ قیمتی یاقوت کبود سیلان آبی که بیضی شکل 12 قیراطی از حلقه نامزدی خانواده سلطنتی شناخته شده ترین یاقوت کبود است. لیدی دایانا اسپنسر در ابتدا آن را پوشیده بود و کیت میدلتون مالک فعلی آن است. تصور می شود که ویژگی های ترمیم کننده آن به کاهش استرس روانی و تقویت آرامش درونی کمک می کند.

حلقه نامزدی 12 قیراطی سنگ سفید قیمتی که در حال حاضر توسط کاترین، دوشس کمبریج استفاده می شود، زمانی متعلق به شاهزاده فقید ولز دیانا بود. این یاقوت کبود شناخته شده ترین یاقوت کبود در جهان است.

سنگ ماه تولد برای پنجاه و پنجمین سالگرد ازدواج در ماه سپتامبر یاقوت کبود است. به دنبال بسته های عروسی هتل برای روز خاص خود هستید؟ اقامت در هتل برایتون ساوی شما را به دست آورد!

  • منابع:
  1. What Are The Four Precious Stones?
  • تبلیغات:
  1. خرید سیب زمینی آگریا درجه1
  2. صادرات تخمه افتابگردان ایرانی شور
  3. قیمت خرید قیر آماده طبیعی
  4. توزیع کشمش پلویی صادراتی