توت فرنگی خشک در بازار که به رنگ سفید درآمد

توت فرنگی خشک در بازار همچنین دارای شاخص گلیسمی پایینی (40) است به این معنی که بعید است در مصرف دیابتی ها باعث افزایش ناگهانی قند شود.

فیبر موجود در توت فرنگی همچنین می تواند به تنظیم سطح قند خون کمک کند. ممکن است به مبارزه با سرطان کمک کند
توت فرنگی منبع فوق العاده خوبی از ویتامین C و فیبر است که هر دو از سرطان های مری و روده بزرگ محافظت می کنند.

خواص ضد سرطانی توت فرنگی، طبق گفته موسسه تحقیقات سرطان آمریکا، را می توان به وجود اسید الاژیک نسبت داد یک ماده شیمیایی گیاهی که می تواند از سرطان های پوست، ریه، مثانه و سینه جلوگیری کند.

توت فرنگی

 

اسید الاژیک به روش های مختلفی به عنوان یک عامل ضد سرطان عمل می کند به عنوان یک آنتی اکسیدان عمل می کند، تولید سلول های سرطانی را کند می کند و به بدن کمک می کند تا انواع خاصی از مواد سرطان زا را از بین ببرد.

ممکن است ایمنی را تقویت کند. توت فرنگی منبع عالی ویتامین C است. در واقع، یک وعده توت فرنگی بیشتر از یک پرتقال ویتامین C دارد.

مشخص شده است که ویتامین C آنتی بادی های تقویت کننده سیستم ایمنی را تحریک می کند که در نهایت توانایی بدن شما را برای مبارزه با عفونت ها افزایش می دهد.

در یک مطالعه انجام شده در سوئیس، مشخص شد که مکمل ویتامین C اجزای مختلف سیستم ایمنی را بهبود بخشیده است.

طبق تحقیقات انجام شده توسط پزشکان آفریقای جنوبی، مکمل ویتامین C باعث افزایش غلظت ایمونوگلوبولین می شود که یک آنتی بادی و جزء کلیدی سیستم ایمنی است. توت فرنگی برای مبارزه با آلرژی و آسم نیز شناخته شده است.

ممکن است فشار خون را تنظیم کند. همانطور که قبلا ذکر شد، توت فرنگی حاوی آنتوسیانین است که آنتی اکسیدان های قوی هستند که پوشش رگ های خونی را شل کرده و آنها را باز می کند و در نتیجه فشار خون را کاهش می دهد.

توت فرنگی همچنین سرشار از پتاسیم است، ماده مغذی که به کنترل فشار خون کمک می کند.