شکستن لامپ ال ای دی چرخ خیاطی باعث مجروح شدن یک خیاط شد

کارایی نورانی اطلاعاتی در مورد کارایی یک منبع نور ارائه می دهد، هنگامی که نور با منابع نور مانند LED، لامپ های رشته ای یا یک لامپ تخلیه زنون تولید می شود، نیروی الکتریکی تبدیل می شود.

لامپ ال ای دی چرخ خیاطی یکی از انواع لامپ های موجود است که در چرخ خیاطی قرار دارد.

بسته به روشن کننده، بخشی از توان الکتریکی به گرما تبدیل می شود.

هرچه توان الکتریکی بیشتری را بتوان به نور تبدیل کرد، بازده نوری بالاتری دارد، بازده نوری بالا مترادف با راندمان بالا است، اثر نوری بر حسب لومن بر وات (Lm/W) بیان می شود.

LED های سیگنال Auer تا 200 لومن در هر وات، LED های استاندارد تا 50 لومن در هر وات ساطع می کنند، در مقایسه، بازده نوری لامپ های رشته ای 10 lm/W، لامپ های هالوژنی 25 lm/W و لامپ های فلاش زنون 100 lm/W است.

بنابراین منابع نور LED جزو کارآمدترین و دوستدار محیط زیست موجود در بازار هستند.

فلاش تیوب زنون یک لامپ تخلیه گاز است که در آن یک لوله شیشه ای با گاز نجیب زنون پر شده و تحت ولتاژ بالا یک نور فلاش شدید تولید می کند.

لامپ تخلیه زنون در هر جایی که نیاز به روشن ترین سیگنال های نور باشد استفاده می شود، هیچ نوع دیگری از لامپ نمی تواند چنین شدت نور بالایی را در مدت زمان کوتاهی تولید کند.

از نظر درک بسیار خوب، هر دو منبع نور روشنایی X و LED را می توان مقایسه کرد، خروجی نور کمتر LED ها را می توان با توالی سریعتر پالس های نور جبران کرد.

فلاش تیوب زنون از یک لامپ شیشه ای ساخته شده از کوارتز تشکیل شده است که با گاز نجیب زنون پر شده است.

علاوه بر گاز، لامپ شیشه ای با مقدار کمی جیوه و هالیدهای فلزی غنی شده است، متال هالیدها برای تن رنگ نور مورد نیاز هستند.