لباس نوزادی دخترانه در اولین روز زایمان

در این سناریو، ما به اولین نوزاد نگاه می کنیم. این بدان معناست که در بسیاری از زمینه ها مانند مبلمان، کالسکه و تخت کودک از صفر شروع کنید. البته یک بار هزینه پزشکی نیز برای زایمان نوزاد در ایالات متحده وجود دارد. همانطور که خواهیم دید، تعیین این هزینه به هیچ وجه دشوارترین است. آموزش دوخت بالش عروس به طور رایگان در این سایت با ما همراه باشید.

بر اساس یک مقاله تحقیقاتی در سال 2020 که توسط موسسه هزینه مراقبت بهداشتی منتشر شده است، در ایالات متحده، متوسط ​​والدین جدید با پوشش بیمه می توانند انتظار داشته باشند که تقریباً 14000 دلار برای کار و زایمان خود بپردازند. هزینه زایمان واژینال از 7000 دلار در آرکانزاس تا 17000 دلار در نیویورک است.

لباس نوزادی دخترانه در اولین روز زایمان با بقیه ماه ها فرق میکند. جالب توجه است که هزینه های پرداختی نیز طیف وسیعی را نشان می دهد، از 1000 دلار در دی سی تا 2400 دلار در کارولینای جنوبی. (2017 جدیدترین سالی بود که داده های آن در دسترس بود.)

مهم است که به خاطر داشته باشید که هزینه مراقبت های معمول زایمان بر اساس موقعیت مکانی و پوشش بیمه شما بسیار متغیر است. کاردستی با مقوا برای الگو برداری لباس نوزادی استفاده می شود.

خط مشی خود را مرور کنید تا متوجه شوید که هزینه های شما برای مراقبت های دوران بارداری، بستری در بیمارستان، آزمایش ها و مراقبت های پس از زایمان چقدر است. متأسفانه، تقریباً غیرممکن است که بدون بررسی پوشش سلامت خود، پیش بینی دقیقی در مورد میزان پرداختی داشته باشید. چه مغازه ای باز کنم ۱۴۰۱ میزان کسب و کار به ما کمک می کند.

  • منابع:
    1. Budgeting for a New Baby

  • تبلیغات: 
    1. برای ماندگاری بیشتر از این رنگ مو استفاده کنید
    2. رقابت جالب فلفل سیاه در برابر سایر ادویه ها
    3. کشمش منبع بی نظیر برای لاغری
    4. معرفی پرمصرف ترین سس ها در منزل