مواد شوینده جایگزینی برای بنزین است

بلع ممکن است منجر به استفراغ، اسهال، ترشح بیش از حد بزاق به دلیل تهوع، بی اشتهایی و افسردگی شود. دستگاه گوارش ممکن است متسع شود و در نتیجه اتساع شکم ایجاد نحوه سیم کشی باغ انگور شود. اگر حیوان یک ترکیب آمونیوم چهارتایی را بلعیده باشد، ممکن است آسیب خورنده ای به دستگاه گوارش وارد شود که منجر به شوک شود.

قرار گرفتن در معرض پوست ممکن است منجر به اریتم، ترشح، خارش یا وزیکولاسیون شود. هیچ کمک تشخیصی خاصی وجود ندارد. اتساع دستگاه گوارش ممکن است در رادیوگرافی مشهود باشد اما همیشه نحوه ثبت فاکتور فروش در سامانه جامع تجارت وجود ندارد.

در صورت مصرف ترکیب آمونیوم چهارتایی، آندوسکوپی دقیق ممکن است میزان آسیب مری یا معده را نشان دهد. رقیق کردن مواد شوینده مصرف شده با آب یا شیر باید در اسرع وقت شروع شود.

القای استفراغ و شستشوی معده منع مصرف دارد. زغال چوب فعال ممکن است مفید نحوه استفاده از رنگ خوراکی ژله ای باشد. سوکرالفات در دوغاب ممکن است برای محافظت از مخاط تجویز شود. ممکن است بی دردی نشان داده شود. در مورد مصرف شوینده کاتیونی، درمان شوک ممکن است مورد نیاز باشد.

قرار گرفتن در معرض پوست باید با شستشو با آب فراوان و صابون درمان شود و مراقبت های لازم برای اطمینان از عدم مواجهه پوستی پرسنل دامپزشکی در معرض ترکیبات آمونیوم چهارتایی انجام نحوه استفاده از رنگ پودری شود. پیش آگهی به شدت مواجهه و ماهیت ماده شوینده بستگی دارد. یافته های کالبد گشایی عبارت است از تحریک یا خوردگی دستگاه گوارش.

مواد شوینده همان خطری را برای انسان ها، به ویژه کودکان پیش دبستانی، به همراه دارد که برای حیوانات خانگی خانگی.
مواد شوینده باید دور از دسترس کودکان کوچک یا حیوانات خانگی نگهداری شوند و مطابق با دستورالعمل سازنده استفاده شوند.

  • منابع:
  1. Removal of Inorganic Compounds From the Environment
  • تبلیغات: 
  1. کربن فعال و استفاده از آن در زندگی روزمره
  2. اهمیت کربن در زندگی انسان!
  3. آموزش سریع شنا با کمک طناب
  4. آیا دمپایی همان کفش است؟