نوعی ساعت فسیل اتوماتیک که با تغییر دما رنگ آن تغییر می کند!!

این انتخاب جذاب از وست الم در دو رنگ به همان اندازه شیرین موجود است. قطر آن 12.6 اینچ است.

ساعت دو رنگ تخته سه لا
ساعت فسیل اتوماتیک لا ساده اما جذاب دارای یک صفحه چوبی طبیعی با اعداد برش خورده و نشانه های شاخص و عقربه های متضاد است. قطر این ساعت 10.5 اینچ است.

این صفحه ساعت چشمگیر به جای اعداد واقعی، نقاشی خطی از یک زن را نشان می دهد. اگر به دنبال یک ساعت دیواری تزئینی با طراحی مدرن هستید که به عنوان یک اثر هنری دیواری دو چندان شود، آن را پیدا کرده اید. قطر آن 10 اینچ است. آن را در رنگ های سفید، سیاه یا طبیعی (تصویر) پیدا کنید.

باهوش
گل‌های باروک، شکوفه‌های شاعرانه و علف‌های هرز وحشی: گل‌های پرطرفدار سال 2023
نویسنده مونیکا نلسون

باهوش
همه افراد در TikTok عاشق پیرکس قدیمی هستند، در اینجا کجا می توان آن را پیدا کرد
نوشته میشل ماسترو

ساعت دیواری نمایشگاه فرانک لوید رایت
بولووا و بنیاد فرانک لوید رایت با هم متحد شدند تا ساعت دیواری Exhibition Typeface را با اعداد متمایز و بزرگ ایجاد کنند. این ساعت از رزین ریخته‌گری با روکش فلزی برنز عتیقه ساخته شده و قطر آن 12 اینچ است.

این ساعت دیواری بزرگ، افزودنی خیره کننده به هر دیواری است. از آهن ساخته شده و قطر آن 40 اینچ است.

ساعت فسیل اتوماتیک

ساعت آفتابی نلسون
این ساعت دیواری شاد که توسط جورج نلسون در سال 1948 طراحی شد، از چوب و فلز لاکی ساخته شده است و در طیف رنگی موجود است. قطر آن 13 اینچ است.

باهوش
گل‌های باروک، شکوفه‌های شاعرانه و علف‌های هرز وحشی: گل‌های پرطرفدار سال 2023
نویسنده مونیکا نلسون
ساعت برقی مدرسه
ساعت الکتریک Schoolhouse از ظاهر کلاسیک ساعت های دیواری صنعتی الهام گرفته شده است. اندازه این ساعت 17.5 اینچ است و در رنگ های سبز گروهبانی (نشان داده شده)، خرمالویی، زرد صنعتی و مشکی واقعی موجود است.

ساعت چرخی نلسون
ساعت چرخی نلسون که از گردوی جامد با آلومینیوم و قطر 17 اینچ ساخته شده است، برای طرفداران طراحی میانه قرنی که به دنبال اضافه کردن یک قطعه نمادین به فضای خود هستند، عالی است. این ساعت در سال 1961 توسط ایروینگ هارپر برای جورج نلسون همکاران طراحی شد و اکنون توسط موزه طراحی ویترا تولید می شود.