پودر لباسشویی سافتلن 3 کیلویی موجب سکته در یک پیر زن شد

هنگام بررسی نحوه انتخاب یک ماشین لباسشویی خوب، برنامه ریزی قبلی ضروری است. بدانید چه چیزی نیاز دارید. مثلاً چقدر زمان صرف شستن لباس می کنید؟

پودر لباسشویی سافتلن 3 کیلویی برای هر نوع ماشین لباسشویی و شستن لباس ها مناسب می باشد.

پودر

آیا خانواده پرجمعیتی دارید که نیاز به شستشوی روزانه دارند یا مجرد هستید یا زوج بدون فرزند؟ همچنین مهم است که به این فکر کنید که اتاق رختشویی یا ماشین لباسشویی و خشک کن خود را کجا قرار می دهید.

اگر در یک آپارتمان زندگی می کنید، احتمالاً فضای شما محدود است.

اگر یک خانه چند طبقه دارید، احتمالاً فضا مشکل ساز است، اما بیشتر از نظر جایی که در خانه خود هستید و چقدر باید برای تغییر بار بروید. آیا در نظر گرفتن دسترسی یا سایر نیازهای بهداشتی ضروری است؟

فکر کردن در مورد زمان و نحوه شستشوی لباس‌ها به شما کمک می‌کند ماشین‌های لباسشویی را مقایسه کنید و تصمیم بگیرید که چه اندازه ماشین لباسشویی یا خشک‌کن بخرید و چه گزینه‌های چرخه‌ای برای نیازهای خانواده شما ضروری است.

با این حال، اگر هنوز در تعجب هستید و به دنبال راهنمایی برای انتخاب یک ماشین لباسشویی خوب و متناسب با نیاز خود هستید، بریا هومز برای شما راهنما درست می کند! راهنما در زیر فهرست شده است.

بسته به اندازه فضای موجود یکی را انتخاب کنید

قبل از اینکه بهترین ماشین لباسشویی را برای خود بخرید، باید در نظر بگیرید که آن را کجا قرار می دهید.

چه اندازه فضایی دارید؟ تصمیم شما در مورد بهترین ماشین ممکن است تحت تاثیر قرار گیرد اگر فقط فضای کمی یا محدودی برای قرار دادن ماشین لباسشویی خود داشته باشید.

به عنوان مثال، یک ماشین درب از بالا برای ماشین های لباسشویی تمام اتوماتیک، می تواند باریک تر از ماشین های درب از جلو باشد.

محدوده قیمت را با توجه به بودجه خود تعیین کنید

تعیین کنید چقدر حاضرید برای ماشین لباسشویی خرج کنید و آیا پول کافی برای انتخاب یک ماشین لباسشویی با بار بالا یا یک ماشین لباسشویی معمولی دارید یا خیر. ماشین لباسشویی مناسب، محکم، بادوام و بادوام خواهد بود.

پس از آشنایی با چرخه‌ها و گزینه‌های مختلف شستشو، می‌توانید تصمیم بگیرید که برای کدام ویژگی‌ها و چرخه‌های شستشو در ماشین لباسشویی مایل به پرداخت هزینه اضافی هستید و لزوماً به کدامیک نیاز ندارید.

اطمینان حاصل کنید که آیا ضمانت نامه ای برای محدوده قیمت وجود دارد یا خیر.