تعداد کمی از گرایش های مصرف کننده بیشتر از آنچه در دنیای کفش های کتانی اتفاق می افتد قابل توجه است. جایی که خریداران قبلاً شیک و ظریف می خواستند، اکنون بزرگ و بلند می خواهند.
کفشهایی که فکر میکردید در دهه 90 از بین رفتهاند، اکنون برخی از مطلوبترین کفشهای موجود در بازار هستند.
ما قبلاً به سایر روندهای اجتماعی، از جمله وسواس آووکادو و ظهور “انعطاف گرایی” آنلاین نگاه کرده ایم.
کتونی اورجینال نوعی کتونی می باشد که ر برارب قیمت بیشتر ان از کیفیت برتری برخوردار است.
ما می خواهیم بدانیم که آنها چه چیز مشترکی دارند و برندها چه چیزی می توانند از جنبش بزرگ اجتماعی بعدی بیاموزند.
بنابراین، در این پست، میخواهیم به افزایش ترند زشت کفشهای کتانی، آنچه در مورد این مخاطبان رسانههای اجتماعی میدانیم و به طور کلی آنچه میتوانیم از روندهای اجتماعی بیاموزیم، نگاه کنیم.
اما اول، به هر حال این ترند بزرگ کفش چیست؟
کفش پدر چیست؟
اگر فکر میکنید اخیراً کفشهای بزرگتر و سبکتر دیدهاید، به این دلیل است که دارید.
کفشهای کتانی بزرگ در حال حاضر یکی از موارد ضروری برای طرفداران مد هستند.
این سبک کفش که با نامهای زیادی شناخته میشود – کفشهای کتانی حجیم، کفشهای کتانی زشت، توربو مربیان – این سبک از کفشها از لحظاتی لذت میبرند.
این ویدیوی Buzzfeed را از هیجان پدران در مورد این کفش هایی که به نام آنها نامگذاری شده است، تماشا کنید:
پس چه چیزی کفش بابا را می سازد؟ همانطور که Irish Examiner می گوید، “این لگدها با کفی های حجیم، رویه ضخیم و الگوهای عجیب و غریب دهه نود که پدر شما احتمالاً در آن دیده می شود، مشخص می شود.
به طور خلاصه، آنها بزرگتر، بالشتکتر و هر چیزی جز «مینیمالیستی» هستند.
آنها همچنین موضوع بحث های زیادی هستند. با توجه به ظاهر اغراق آمیز آنها، بسیاری از مردم آنها را چشم درد می دانند. فقط چند عنوان برای توضیح بیشتر:
آیا این «کفشهای پدر» مد روز، کاملاً زشت هستند یا به نوعی شگفتانگیز هستند؟