باتری های واحد مهر و موم شده که انفجارهای سریع و قدرتمند انرژی را سریعتر از سایر انواع باتری های مهر و موم شده ارائه می دهند، واکنش سریعی که بین تشک فایبر گلاس و الکترولیت ها رخ می دهد منجر به شروع قدرتمندی می شود.
باطری ماشین دولتی به دلیل عملکرد عالی، مادام العمر و دوام با طول عمر بالای 5 سال مشهور هستند.
باتری سلول ژل مانند سایر باتری های VRLA عمل می کند، با این حال، مقداری از اسید سولفوریک با سیلیس جایگزین می شود، این محلول را به یک ماده ژل مانند تبدیل می کند که بی حرکت می شود و از نشت جلوگیری می کند.
این باتری قادر به مقاومت در برابر لرزش، گرما و شوک است و آن را تبدیل به یک باتری بسیار بادوام می کند.
با این حال، قرار گرفتن بیش از حد در معرض گرمای بیش از حد می تواند ساختار ژل را تحت تاثیر قرار دهد و عمر باتری را کاهش دهد.
به دلیل ساختار بدون ریزش مناسب برای موقعیت های مختلف دود کم یا بدون بخار منتشر کنید، ایده آل در جایی که تهویه محدود است.
ضربه و ارتعاشات را جذب کنید، تخلیه طولانی و عمیق آنها برای استفاده از وسایل نقلیه دریایی و تفریحی مناسب است.
برای خودروهای آفرودی که در زمین های ناهموار و شیب های تند رانندگی می کنند، توصیه می شود.
همانطور که از نام آنها پیداست، باتری های سلولی مرطوب برای تامین برق نیاز به محلول الکترولیت دارند.
آنها به روشی مشابه باتری AGM بدون نیاز به تشک فایبرگلاس کار می کنند.
صفحات سربی کاتدی به ترمینال مثبت و صفحات سربی آندی به منفی متصل می شوند، الکترولیت ها، سرب و اکسید سرب یک واکنش الکتریکی را برای ایجاد نیرو ایجاد می کنند.
دینام خودرو پس از روشن شدن، باتری را شارژ می کند.
باتری های سلولی مرطوب نیاز به تعمیر و نگهداری دارند، آنها باید در فواصل منظم بررسی شوند، اگر سطح الکترولیت ها کاهش یافته است باید با آب مقطر و دی یونیزه شده پر شوند.