فوتبالیست معروفی که برای پسرش هدیه چند میلیاردی خرید!

خبری که به دست ما رسید این است که امروز صبح به دست ما رسیده فوتبالیست معروفی که برای پسرش هدیه چند میلیاردی خریده است جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت ما مراجعه نمایید.

پنجره دوجداره کشویی

در ساختمان های آپارتمانی از درب و پنجره دوجداره کشویی کرکره ای استفاده می کنند. تقریبا 99 درصد ساخت و ساز هایی که در ایران و در اروپا ساخته می شود از درب و پنجره دو جداره استفاده می کنند؛ که بسیار برای سر و صدا های مزاحم عایق خوبی هستند که می توان بهترین حالت بازشویی پنجره دوجداره کشویی دانست.

پنجره دوجداره کشویی

قیمت درب ضد سرقت

انواع کالاها وارد بازار ایران می شود و به دلیل رقابت برند ها قیمت درب ضد سرقت با توجه به کاربرد و طراحی آن بسیار مناسب است. درب های ضد سرقت خارجی در بازار به سه گروه تقسیم مشود که تولیدکننده آن کشور ها چین، ترکیه، ایتالیا میباشد درب ضد سرقت چینی موجود در بازار ایران پایین ترین قیمت را دارد.

قیمت درب ضد سرقت

فروش پارکت لمینت

پارکت لمینت برای نصب نیاز به فوم سایلنت دارد که نوعی عایق صوتی و حرارتی است و از انتقال رطوبت به لمینت جلوگیری می کند و همچنین نقش محافظتی برای پارکت لمینت ایفا کرده و از آسیب به تایلها جلوگیری می کند که فروش پارکت لمینت دارای حائز اهمیت می باشد.

فروش پارکت لمینت

قیمت کاشی آشپزخانه

همانطوری که مستحضر هستید یکی از عوامل مهمی که در خرید محصول بسیار تاثیر گذار است، کیفیت محصول است که علاوه بر آن قیمت محصول بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد. ما در این مقاله شما را با قیمت کاشی آشپزخانه آشنا می سازیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.